Ancu d'inguernu, u sole splende sempre forte.
Ancu s'è u sole hè bonu, i raggi ultravioletti facenu invechjà a ghjente. Puderete sapè chì a sovraesposizione à i raggi ultravioletti pò accelerà l'invecchiamentu di a pelle, ma ùn puderete micca sapè chì a sovraesposizione à i raggi ultravioletti pò ancu aumentà u risicu di certe malatie oculari.
U pterigiu hè un tissutu triangulare rosa è carnoso chì cresce nantu à a cornea. Pò influenzà seriamente a visione. Hè statu trovu chì u pterigiu hè più cumunu in e persone chì stanu fora per un bellu pezzu, cum'è i piscadori, i pescatori, l'appassionati di surf è di sci.
Inoltre, l'eccessiva esposizione à i raggi ultravioletti aumenterà ancu u risicu di cataratta è di cancru di l'ochji. Ancu s'è l'apparizione di ste malatie hè un prucessu longu, una volta chì si verificanu, mettenu in periculu seriamente a salute di l'ochji.
Parechje volte, scegliemu di purtà occhiali da sole per via di u bagliore di u sole, ma cum'è oftalmologu, spergu di fà sapè à tutti: purtà occhiali da sole ùn solu ci impedisce di sente u bagliore di u sole, ma soprattuttu, pò riduce i raggi ultravioletti Danni à l'ochji.
Molti di noi adulti avemu l'abitudine di purtà occhiali da sole. I zitelli anu bisognu di purtà occhiali da sole ? Certe mamme puderanu avè vistu pediatri cunnisciuti dì li di ùn aduprà maiocchiali da sole per i zitelli, perchè ancu quelli impurtati ùn sò micca sicuri. hè questu veru ?
L'Accademia Americana di Optometria (AOA) hà dettu una volta: L'occhiali da sole sò una necessità per e persone di ogni età, perchè l'ochji di i zitelli anu una megliu permeabilità chè l'adulti, è i raggi ultravioletti ghjunghjenu à a retina più facilmente, dunque l'occhiali da sole sò assai impurtanti per elli.
Cusì ùn hè micca chì i zitelli ùn ponu micca purtà occhiali da sole, ma anu bisognu di purtalli più cà l'adulti.
Pocu dopu à a nascita di u mo zitellu, sò diventata assai attenta à a prutezzione di a salute di i so ochji. Quandu di solitu portu i mo figlioli fora, l'adulti è i zitelli devenu purtà occhiali di sole à u listessu tempu. In più di prutege l'ochji, ogni tipu di lode "Cusì carinu!" "Cusì bellu!" sò infinite. I zitelli sò sani è felici, allora perchè micca?
Dunque, cumu duvete sceglie occhiali da sole per i vostri figlioli? Pudemu riferisce à i seguenti punti:
1. Tassa di bloccu UV
Sceglite occhiali chì bloccanu u 100% di i raggi UVA è UVB per una prutezzione UV massima. Quandu cumprate occhiali da sole per i zitelli, sceglite un fabricatore regulare è fate attenzione à se a percentuale di prutezzione UV nantu à l'istruzzioni hè di 100%.
2. Culore di e lenti
A capacità di prutezzione UV di l'occhiali da sole ùn hà nunda à chì vede cù u culore di e lenti. Finchè e lenti ponu bluccà u 100% di i raggi UV di u sole, pudete sceglie u culore di e lenti secondu e preferenze di u vostru zitellu. Tuttavia, a ricerca attuale mostra chì l'esposizione à longu andà à a luce visibile d'alta energia, cunnisciuta ancu cum'è "luce blu", pò ancu causà danni à l'ochji. Dunque, quandu sceglite u culore di e lenti, pudete cunsiderà di sceglie lenti di culore ambra o ottone per bluccà a luce blu.
3. Dimensione di a lente
L'occhiali da sole cù lenti grandi ùn ponu micca solu prutege l'ochji, ma ancu prutege e palpebre è a pelle intornu à l'ochji, dunque hè megliu sceglie occhiali da sole cù lenti più grandi.
4. Materiale di e lenti è montatura
Siccomu i zitelli sò vivaci è attivi, i so occhiali da sole devenu risponde à i standard sportivi, è si devenu sceglie lenti in resina più sicure invece di lenti in vetru. A montatura deve esse flessibile è piegassi facilmente per assicurà chì l'occhiali si adattinu bè à a faccia.
5.À propositu di e bande elastiche
Siccomu ci vole un pocu di tempu per chì i picculi s'abituinu à purtà occhiali da sole, l'elasticu aiuta à mantene l'occhiali da sole ben aderenti à a so faccia è li impedisce di caccià li constantemente per curiosità. Se pussibule, sceglite una montatura cù aste intercambiabili è cinturini elastici in modu chì quandu u zitellu cresce troppu per l'occhiali da sole è ùn li tira più in ghjò, l'aste possinu esse rimpiazzate.
6. Zitelli cù prublemi di rifrazione
I zitelli chì portanu occhiali per a miopia o a presbiopia ponu sceglie di purtà lenti chì cambianu di culore, chì parenu occhiali nurmali in casa, ma si scuriscenu automaticamente à u sole per prutege l'ochji di i zitelli.
In quantu à u stile, per i zitelli più grandi, hè megliu lascià li sceglie u stile chì li piace, perchè i zitelli chì piacenu à i genitori ùn ponu micca necessariamente piacelu. Rispettà e so scelte li renderà più disposti à purtà occhiali da sole.
À u listessu tempu, ci vole à ricurdà chì i danni causati da a luce solare à l'ochji ùn si verificanu micca solu in i ghjorni assulanati di primavera è d'estate, ma ponu ancu accade in i ghjorni nuvolosi d'autunnu è d'invernu, perchè a luce solare pò passà per a foschia è e nuvole fini, dunque ogni volta chì fate attività all'aperto, basta à ricurdà di portà occhiali da sole chì bloccanu i raggi UV è un cappellu à tesa larga.
Infine, ci vole ancu à sapè chì e parolle ùn sò micca cusì bone cum'è e parolle è l'atti. I genitori portanu occhiali da sole quand'elli escenu, ciò chì ùn solu li prutege, ma dà ancu un bon esempiu à i so figlioli è li guida à sviluppà a bona abitudine di purtà occhiali da sole per prutege i so ochji. Dunque, quandu portate i vostri figlioli fora in vestiti genitori-figli, pudete purtà belli occhiali da sole inseme.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 09 dicembre 2023