Cumu si pò dì chì un paru d'occhiali hè qualificatu ? Ùn ci vole micca solu una diottra precisa, ma deve ancu esse trattatu secondu a distanza interpupillare precisa. S'ellu ci hè un errore significativu in a distanza interpupillare, quellu chì li porta si sentirà scomodu ancu s'è a diottra hè precisa. Allora, perchè una distanza interpupillare imprecisa provoca un usu scomodu ? Cù sta quistione, parlemu di qualchì cunniscenza nantu à a distanza interpupillare.
- Chì ghjè a distanza interpupillare?
A distanza trà i centri geometrichi di e pupille di i dui ochji hè chjamata distanza interpupillare. In a prescrizione optometrica, l'abbreviazione hè PD, è l'unità hè mm. Solu quandu a linea di vista di i dui ochji pò passà per u centru otticu di a lente di l'occhiali ponu esse purtati cunfortu. Dunque, quandu si trattanu l'occhiali, duvete pruvà à fà chì a distanza di u centru otticu di l'occhiali sia vicina à a distanza interpupillare di l'ochji.
- Classificazione di a distanza interpupillare
Perchè l'ochju umanu cunverge versu l'internu à gradi diversi quandu guarda à distanze diverse. Più vicinu hè vistu l'ughjettu, più l'ochji cunvergenu versu l'internu. Dunque, secondu a distanza di u sguardu, a distanza interpupillare hè divisa grossolanamente in distanza interpupillare luntana è distanza interpupillare vicina. A distanza interpupillare di distanza hè aduprata per l'occhiali per a visione à distanza; a distanza interpupillare vicina hè aduprata per l'occhiali vicini, chì sò ancu cumunemente cunnisciuti cum'è occhiali da fiore.
- Quali sò i metudi di misurazione di a distanza interpupillare cumunimenti usati?
In optometria, strumenti cum'è u righello di distanza pupillare, u misuratore di distanza pupillare è u rifrattore informaticu sò spessu usati per a misurazione. Pigliendu cum'è esempiu u metudu di u righello di distanza interpupillare u più cumunemente utilizatu, presenteraghju brevemente u metudu di misurazione di a distanza interpupillare:
1. L'optometristu è u sughjettu stanu à a listessa altezza è à 40 cm di distanza.
2. Pone a regula di distanza interpupillare orizzontalmente davanti à u ponte di u nasu di u sughjettu è à una distanza uguale à a distanza trà l'occhiali. Ùn l'inclinate micca orizzontalmente.
3. Lasciate chì u sughjettu guardi l'ochju sinistro di l'optometristu cù i dui ochji.
4. L'optometristu chjude l'ochju drittu è osserva cù l'ochju manca in modu chì a marca 0 di a scala interpupillare sia tangente à u bordu internu di a pupilla di l'ochju drittu di u sughjettu.
5. Mantene a pusizione di a regula di distanza interpupillare invariata, u sughjettu fighjuleghja l'ochju drittu di l'optometristu cù i dui ochji, è l'optometristu chjude l'ochju sinistro, è osserva cù l'ochju drittu. A scala induve a regula di distanza interpupillare s'allinea cù u bordu esternu di a pupilla di l'ochju sinistro di u sughjettu hè Distanza interpupillare misurata à distanza.
- Perchè l'errore in a distanza interpupillare durante u trattamentu di l'occhiali provoca discomfort?
Dopu avè capitu qualchì sensu cumunu basicu nantu à a distanza interpupillare, tornemu à a quistione iniziale. Perchè una distanza interpupillare incorretta provoca discomfort da l'usu?
Quandu duie lenti sò trattate, si verifica un errore in a distanza interpupillare, dunque ci deve esse unu (o dui) ochju(i) induve a luce ricevuta da l'asse visuale ùn pò micca passà per u centru otticu di a lente. In questu mumentu, per via di l'effettu prisma di a lente, a direzzione di a luce chì entra in l'ochju hè cambiata, è l'imaghjini di l'ughjettu furmate in i dui ochji ùn cascanu micca nantu à i punti currispondenti, risultendu in una visione doppia (ghosting). Di cunsiguenza, u cervellu pruducerà subitu un riflessu di currezzione per aghjustà i musculi extraoculari è eliminà a diplopia. Se stu prucessu di currezzione cuntinueghja, causerà discomfort à quellu chì a porta, è più grande hè l'errore, più insopportabile serà.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 06-03-2024