Pierpaolo Piccioli, direttore creativo di Maison Valentino, hà sempre cridutu chì u culore hè un canale putente di cumunicazione immediata è diretta è hè sempre statu adupratu cum'è mezzu per ricalibrare a percezione è rivalutà a forma è a funzione. Per a cullezzione Valentino Le Noir Autunno/Inverno 2024-25, Pierpaolo Piccioli rivisita Valentino attraversu a lente di u neru - micca una assenza di culore, nè un eserciziu monocromaticu o monotonu, ma a scuperta di parechji toni suttili in una sola tonalità.
Cum'è culore, u neru stessu hà sempre avutu parechje definizioni è significati, in costante cambiamentu è percepitu da tutti. E forme di i Negri di Mark Rothko, i Negri riflessivi di Pierre Soulages è i Negri scultorei di Constantin Braâncuși esprimenu l'ampiezza di a grammatica chì hè a lingua negra. U neru rapprisenta l'universalità è l'individualità, l'unità è l'idiosincrasia. A so funzione fisica hè diversa da l'altri culori è pò assorbe a luce. E so prufundità sò esplorate, un vucabulariu neru hè prupostu. In listessu modu, filosoficamente, assorbe e definizioni è l'influenze culturali, i ricordi è i significati chì prughjettemu. Quì, u neru pò diventà un culore micca sobriu ma energizante, una ribellione contr'à u romanticismu, una presa intensamente grafica di u rosa fluorescente.
Un culore per ogni ghjornu, quì u neru hè amplificatu è adupratu per ritestualizà i segni è i simboli di Valentino - rosette, balze, ricami, pizzi. Reimaginendu i codici astratti di Valentino, volants è plissé cum'è chiaroscuru, mentre u so linguaghju sartoriale hè traduttu in vestiti, a vulnerabilità furnisce forza. I mudelli, i ricami è i tessuti danu à u neru una vita diversa - sta tecnica chjamata da Valentino Altorilievo (Altu Rilievu) hè realizata in tulle, chì casca cum'è ombre nantu à tuttu u corpu. Velluti intensi è creme danu à e forme una struttura scultorea, mentre un velu trasparente di chiffon abbraccia a pelle. In un universu neru, i gesti tratti da u passatu ponu diventà novi, visti da novi anguli, cù una identità diversa. A siluette archetipica di Valentino, cù e so linee affascinanti è e spalle definite, senza dubbitu tratta da l'anni 1980, hè stata rivisitata senza nostalgia è rapprisenta più chjaramente u corpu d'oghje. Un contrappuntu scuru, trà leggerezza è durezza, allora è avà.
E persone nere ponu sfidà è rompe i stereotipi - è, cum'è Baudelaire hà suggeritu, avè un postu in a so propria demucrazia. U ghjornu è a notte si cunfondenu è e siluette è decorazioni preziose ricevenu una nova realità è rilevanza. Cum'è vo dite "Roso Valentino", pudemu dì "Black Valentino".
À propositu di ValentinoValentino
A Maison Valentino hè stata fundata in u 1960 da Valentino Garavani è Giancarlo Giammetti. Valentino hè un prutagunista di a moda internaziunale è da u 2008 à u 2016 hà subitu una evoluzione creativa influente.
A famiglia Valentino ghjoca un rollu impurtante in u settore di u lussu per via di a tradizione è di l'innuvazione, una cumbinazione necessaria per l'industrie creative chì generanu bellezza.
Valentino hè unu di i capimachja di l'industria di a moda internaziunale è crede in l'altu valore aghjuntu purtatu da a so visione glubale di a moda attraversu a so alta moda, Prêtà-Porter, accessori Valentino Garavani, occhiali è serie di fragranze licenziate in partenariatu cù L'Oréal.
À propositu di u Gruppu Akoni
U Gruppu Akoni crede fermamente chì l'occhiali devenu esse un veru pruduttu di lussu, micca solu un altru accessoriu supplementu, è hà u scopu di distingue si per via di u so impegnu incrollabile per l'artigianalità, a cumpetenza è a qualità. L'impresa hè stata fundata in u 2019 da u CEO di u Gruppu Rosario Toscano è a Direttrice Creativa Salma Rachid per prumove i so valori, interessi è passioni cumuni.
A pruduzzione di u Gruppu Akoni si faci in i migliori attelli di u mondu in Giappone, aduprendu solu materiali di a più alta qualità è tecniche di pruduzzione d'avanguardia, ricunnisciute da u tempu. I maestri artigiani dedicanu decennii di a so vita à ammaestrà u so mistieru è à trasmette a so cunniscenza di generazione in generazione. Ogni cerniera, asta è cumpunente utilizatu hè ben pensatu è artigianale in modu unicu. U Gruppu Akoni cuncepisce prima per a forma umana, applicendu cuncetti pratichi è innovazioni à u cunfortu, a bellezza, a vestibilità è a funziunalità. Ogni montatura riflette un viaghju unicu da u cuncettu à a struttura. Ùn ci sò micca migliori pruduttori di occhiali in u mondu.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 11 d'aprile 2024