AllSaints, una marca britannica cunnisciuta per a so enfasi nantu à l'individualità è l'autenticità, s'hè assuciata cù Mondottica Group per lancià a so prima cullezzione di occhiali da sole è montature ottiche. AllSaints ferma una marca per a ghjente, facendu scelte rispunsevuli è creendu disinni senza tempu chì ponu esse purtati decenniu dopu decenniu.
Fundata in u 1994, AllSaints hè diventata un fenomenu di moda mundiale, cunnisciuta per i so vestiti da donna è da omu direzionali, pur mantenendu un ethos indie rock.
Un catalizatore per u cool, sta nova cullezzione stupenda di occhiali include occhiali da sole unisex è mudelli ottici in tartaruga è finiture in acetatu culuritu. Ogni mudellu hè fattu di un acetatu* più attentivu è presenta lenti protettive UV 400 in l'occhiali da sole, cumprese un gruppu di cerniere à cinque barili resistente è lussuosu incisu cù u logu AllSaints.
5001166
A cullezzione ottica include dettagli cum'è cerniere persunalizate, biselli eleganti è i più belli dettagli metallichi. Ogni stile di occhiali incorpora e firme di DNA di AllSaints, cum'è i borchie esagonali in forma di bullone nantu à e aste è u libru à cerniera chì finisce cù u nome AllSaints. A finitura finale integrata è a fascia di e cerniere presentanu u logu AllSaints in a classica finitura metallica anticata di a marca.
Tony Pessok, CEO di Mondottica, hà dettu: "Semu estremamente cuntenti chì AllSaints si unisca à u nostru portafogliu di marche mundiali premium. Sviluppà è pruduce a prima gamma di occhiali di AllSaints, pur incorporendu u nostru impegnu per a sustenibilità, hà creatu una gamma attraente di U stile risuonerà cù i cunsumatori mirati di AllSaints".
5002001
L'imballu di a gamma hè statu cunsideratu cù cura, aduprendu una cupertura in pelle vegana riciclata è un pannu per lenti in poliestere 100% riciclatu.
À propositu di Tutti i Santi
AllSaints hè stata fundata in u 1994 da a coppia di stilisti Stuart Trevor è Kait Bolangaro, chì anu chjamatu a cumpagnia dopu à All Saints Road in Notting Hill, induve passavanu u so tempu à circà vestiti vintage è à sente musica rock - l'essenza di l'ethos di a marca.
AllSaints hè stata pusseduta da Lion Capital dapoi u 2011 è Peter Wood hè statu CEO dapoi u 2018 dopu avè travagliatu per a marca per più di 12 anni. Cuntinueghja à custruisce nantu à a squadra mundiale di più di 2.000 impiegati in 27 paesi. Purtendu l'affari à novi alture.
Oghje, AllSaints hà circa 250 magazzini in u mondu sanu (cumpresi partenarii in franchising è pop-up), 360 operazioni digitale è più di 50 partenarii cummerciali di marca chì righjunghjenu clienti in più di 150 paesi.
À propositu di MONDOTICA International Group
Monaco hè un veru citatinu di u mondu. Dapoi umili principii, a cumpagnia di occhiali hà avà uffici è operazioni in Hong Kong, Londra, Parigi, Oyonax, Molinges, Tokyo, Barcellona, Delhi, Mosca, New York è Sydney, cù una distribuzione chì ghjunghje in ogni cuntinente. Detene licenze per diverse marche di stile di vita è di moda, vale à dì Anna Sui, Cath Kidston, Christian Lacroix, Hackett London, Joules, Karen Millen, Maje, Pepe Jeans, Sandro, Scotch & Soda, Ted Baker (in u mondu sanu eccettu a gamma di i Stati Uniti è di u Canada), United Colors of Benetton è Vivienne Westwood, assicurendu chì MONDOTICA sia idealmente posizionata per suddisfà una vasta gamma di cunsumatori di moda. In qualità di participante à u Global Compact di e Nazioni Unite è à a United Nations UK Global Compact Network, MON-DOTTICA s'impegna à allineà strategie è azzioni cù principii universali cum'è i diritti umani, u travagliu, l'ambiente, l'anti-corruzione è à piglià azzioni per prumove a sustenibilità è l'ubbiettivi suciali.
À propositu di l'acetatu rinnuvamentu
Eastman Acetate Renew incorpora una quantità significativa di cuntenutu riciclatu certificatu da i rifiuti di pruduzzione di occhiali, ciò chì porta à riduzioni significative di i gas serra paragunatu à i prucessi di fabricazione tradiziunali. Paragunatu à l'acetatu cunvinziunale, l'aghjurnamentu di l'acetatu hà circa u 40% di cuntenutu riciclatu certificatu è u 60% di cuntenutu biobasatu, riducendu l'emissioni di gas serra è l'usu di combustibili fossili.
Tipicamente, 80% di u materiale utilizatu in a pruduzzione di montature in acetatu hè rifiutu. Invece di finisce in discariche, i materiali di scarto sò restituiti à Eastman è riciclati in novi materiali, creendu un prucessu di pruduzzione circulare. À u cuntrariu di altre alternative sustenibili, Acetate Renew hè indistinguibile da l'acetatu classicu, assicurendu chì i purtatori anu l'alta qualità è u stile premium chì si aspettanu.
Data di publicazione: 20 di nuvembre di u 2023