Look s'appoghja nantu à a so cumpetenza in artigianatu è design, è face di a scultura in acetatu una dichjarazione, per lancià duie nuove montature in acetatu in a so gamma MODA per donne per a stagione 2023-24. A forma elegante, presentata in dimensioni eleganti, cù linee quadrate (mudellu 75372-73) è tonde (mudellu 75374-75), face di u travagliu in acetatu una caratteristica eccezziunale, fresendu a linea di e ciglia per ghjucà cù a trasparenza è u spessore.
75372
75373
In termini di culori, u neru è l'avana sò culori iconichi per u cuncettu di eleganza senza tempu è una forte dichjarazione di moda, mentre chì u fucsia è u turchese trasparente nantu à un mudellu è u rubinu è u verde oliva trasparente nantu à l'altru per u culore "da purtà" furnisce un approcciu più emotivu. Picculi trattamenti di culore nantu à i pezzi finali, sia tonali sia cuntrastanti, creanu un effettu discretu di bloccu di culore è sò testimonianza di l'attenzione à i dettagli è di l'artigianatu artigianale è di e cumpetenze di custruzzione.
75374
75375
A cullezzione MODA incarna l'essenza di u stile cuntempuraneu di LOOK, è tutti i mudelli sò tracciabili postu chì sò cuncipiti è fabbricati interamente in l'installazioni di pruduzzione di a cumpagnia in Italia, utilizendu tecnulugia d'avanguardia.
04527
04527
À propositu di Look
Look hè una sucietà industriale italiana chì cuncepisce è produce occhiali di alta qualità dapoi u 1978. Ogni montatura Look hè veramente fatta in Italia. Grazie à l'alta cumpetenza di l'artigiani italiani, Look hà una qualità eccellente è un stile inconfundibile: grazie à a dinamica di e so linee, Look hè elegante, stilatu è faciule da purtà. E montature Look riflettenu u stile è attraversu elle pudete vede a bellezza di u mondu in cumpleta sicurezza pur purtendu un stile talianu inconfundibile. Visitate lookocchiali.it o visitate u so distributore americanu Villa Eyewear.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 12 di ghjennaghju di u 2024