A nova gamba di specchiu LITE di Gotti Switzerland apre una nova perspettiva. Ancu più sottile, ancu più liggeru, è significativamente arricchitu. Rimani fideli à u mottu : Meno hè più !
A filigrana hè l'attrazione principale. Grazie à l'exquisite sideburns in acciaio inox, l'apparenza hè ancu più pulita. Micca in tuttu - nè in l'estetica nè in a ligerezza. Ma riducendu à u minimu ùn significa micca cumprumissu. L'acciaio inossidabile di alta qualità rende u pesu ligeru è a stabilità forte. Questa fine innuvazione meccanica hè una opzione supplementu à e parechje pussibulità esistenti in a serie, è grazia à u sistema modulare simplice, tutti i cumpunenti di i vetri ponu esse cumminati cù l'altri. Questu furnisce spaziu per parechje persunalità.
A forma, u culore è u voluminu definiscenu u stilu. Cù una paleta di quindici sfumature è parti metalliche in neru, argentu è oru, ùn ci hè micca persu. Da eleganti senza esse ostentati à culuriti è lussuosi. Solu i stili più diffirenti in una cullizzioni. I vetri fini di A-Z sò pruduciuti in a so propria fabbrica in Svizzera. Hè u campu di ghjocu perfettu per travaglià creativamente è ottene l'impossibile. Una sutilezza estetica sorprendente è i più alti standard di qualità. Meno hè menu!
À propositu di Gotti Switzerland
Dapoi u so principiu in u 1998, Gotti Svizzera hà focu annantu à l'innuvazione, a qualità è a sustenibilità. Sottu a dirigenza di Sven Gotti di Svizzera, un stile di quadru hè statu cuncepitu cù questu in mente. Un linguaggio di design inequivocabilmente minimalista è armoniu hè un filu cumuni significativu in tutta a cullezzione. Hè una espressione chjara di fiducia in stile, qualità è fluidità.
Da i schizzi iniziali disegnati à manu è i cuncetti di cuncepimentu à u marketing, a produzzione è a distribuzione glubale, a maiò parte di i passi di travagliu sò in a sede di Wadenswil. Solu l'acetate è u vetru di titaniu sò pruduciuti in cuuperazione cù pruduttori specializati in Germania, Austria è Giappone.
Tempu di post: 16-aug-2023