Quandu u mondu chjaramente chjaru à l'origine diventa sfocatu, a prima reazione di parechje persone hè di purtà occhiali. Tuttavia, hè questu l'approcciu ghjustu? Ci hè qualchì precauzione particulare quandu si portanu occhiali?
"In realtà, sta idea simplifica i prublemi di l'ochji. Ci sò parechje ragioni per a visione sfocata, micca necessariamente miopia o ipermetropia. Ci sò ancu parechji dettagli à i quali ci vole à fà attenzione quandu si portanu occhiali." Quandu si verifica una visione sfocata, a causa deve esse prima chiarita per evità di ritardà u trattamentu. Sè avete bisognu di occhiali, ùn duvete micca solu sceglie un'istituzione di distribuzione ottica prufessiunale è affidabile, ma ancu fà attenzione à aduprà currettamente i novi occhiali dopu avè li ottenuti.
Ispezione dettagliata per ottene dati precisi
Screening preliminare, creazione di file, optometria medica, esame speciale, misurazione di a pressione intraoculare, adattazione di lenti... In a clinica di l'uspidale oculisticu, un prucessu cumpletu di dispensazione di occhiali dura 2 ore, cù u scopu di ottene dati precisi è di fà occhiali persunalizati. S'ellu hè a prima volta chì i zitelli è l'adulescenti portanu occhiali, anu ancu bisognu di sottumessu à un trattamentu di dilatazione. Questu hè perchè i musculi ciliari di l'ochji di i zitelli anu una forte capacità di adattamentu. Dopu a dilatazione, i musculi ciliari ponu rilassassi cumpletamente è perde a so capacità di adattamentu, in modu da ottene risultati più oggettivi, dati precisi.
Basatu annantu à u putere di rifrazione di u paziente, i dati di l'astigmatismu, l'asse di l'ochju, a distanza interpupillare è altri dati, teneranu ancu contu di l'età, a pusizione di l'ochju, a funzione di a visione binoculare è l'abitudini oculari di u purtatore di occhiali per emette una prescrizione per l'occhiali, è sceglieranu lenti per chì l'ottici li provinu, determineranu a prescrizione è dopu faranu occhiali.
Quandu si sceglienu lenti, si tenerà contu di parechji fattori cum'è e prestazioni ottiche, a sicurezza, u cunfortu è a funziunalità. Quandu si sceglie una montatura, ci vole à cunsiderà u pesu di a montatura, l'indice di rifrazione di a lente, a distanza interpupillare è l'altezza di quellu chì a porta, u stile è a dimensione di a montatura, ecc. "Per esempiu, sè portate occhiali cù lenti à prescrizione alta è spesse, sè sceglite una montatura grande è pesante, l'occhiali interi saranu troppu pesanti è scomodi da purtà; è per assicurà a stabilità di l'occhiali, ùn duvete micca sceglie una montatura troppu fina."
Sè ùn vi adattate micca à i vostri novi occhiali, duvete aghjustà li in tempu.
Perchè hè scomudu di purtà occhiali novi ? Questu hè un fenomenu nurmale, perchè i nostri ochji anu bisognu di adattassi à lenti è montature nove. Certi ottici ponu avè montature deformate è lenti usate in i so vechji occhiali, è si sentiranu scomodi dopu avè li rimpiazzati cù occhiali novi, è sta sensazione continuerà. U sollievu pò accade in una o duie settimane. S'ellu ùn ci hè micca sollievu per un bellu pezzu, duvete cunsiderà s'ellu ci hè un prublema in u prucessu di purtà occhiali, o s'ellu ci pò esse una malatia di l'ochji.
Un prucessu currettu di adattazione di l'occhiali hè a chjave per una sperienza di purtata cunfurtevule. "Una volta, un zitellu chì purtava occhiali per a prima volta hè ghjuntu à vede un duttore. U zitellu era appena statu equipatu cù occhiali di miopia di 100 gradi, chì eranu sempre scomodi da purtà. Dopu à l'esame, hè statu trovu chì u zitellu avia in realtà un prublema severu di ipermetropia. Purtà occhiali di miopia era equivalente à aghjunghje insultu à ferita ". U duttore hà dettu chì alcune istituzioni di distribuzione di l'ottica anu omessu alcuni prucessi di optometria è di distribuzione ottica per via di a mancanza di equipaggiamentu o per accelerà a distribuzione di l'occhiali, è ùn sò micca capaci di ottene dati precisi, ciò chì pò influenzà u risultatu finale di a distribuzione di l'occhiali.
Ci sò dinù certi cunsumatori chì sceglienu di fà verificà i so occhiali in una istituzione è di cumprà occhiali in un'altra istituzione, o utilizanu i dati per cumprà occhiali in linea, ciò chì pò purtà à occhiali inadatti. Questu hè perchè u paziente cunsidereghja a prescrizione optometrica cum'è a prescrizione per l'occhiali, è a prescrizione per l'occhiali ùn pò micca solu riferisce si à a prima. Dopu avè adattatu l'occhiali, quellu chì li porta deve purtalli subitu per vede da luntanu è da vicinu, è cullà è scendere e scale. S'ellu ci hè qualchì discomfort, deve fà adattamenti subitu.
Duvete ancu purtà occhiali in queste situazioni
Durante u screening di a vista à a scola, a visione binoculare di certi zitelli era rispettivamente di 4,1 è 5,0. Siccomu pudianu ancu vede chjaramente a lavagna, sti zitelli spessu ùn purtavanu micca occhiali. "Sta grande differenza di visione trà i dui ochji si chjama anisometropia, chì hè una malatia oculare cumuna trà i zitelli è l'adulescenti. S'ella ùn hè micca curretta in tempu, pò avè effetti negativi nantu à u sviluppu di l'ochji è a funzione visuale di u zitellu". Cui Yucui hà dettu chì i zitelli è l'adulescenti trovanu chì l'anisometropia Dopu l'anisometropia, pò esse curretta purtendu occhiali, chirurgia refrattiva, ecc. I zitelli chjuchi cù ambliopia anu bisognu di trattamentu per l'ambliopia è di furmazione di a funzione visuale.
U mo figliolu hà una miopia bassa, ùn pò micca purtà occhiali ? Questu hè una cunfusione per parechji genitori. Cui Yucui hà suggeritu chì i genitori devenu prima purtà i so figlioli à l'uspidale per un esame per determinà s'elli anu una vera miopia o una pseudomiopia. A prima hè un cambiamentu urganicu in l'ochji chì ùn pò micca ricuperà da per ellu; a seconda pò ricuperà dopu u riposu.
«Purtà occhiali hè per vede e cose chjaramente è ritardà u sviluppu di a miopia, ma purtà occhiali ùn hè micca una suluzione una tantum, è si deve fà più attenzione à l'abitudini d'usu di l'ochji.» Cui Yucui hà ricurdatu à i genitori chì se i zitelli è l'adulescenti campanu una vita irregulare, utilizanu i so ochji à corta distanza per un bellu pezzu, o utilizanu prudutti elettronichi ecc., farà chì l'ochji si sviluppinu da a miopia à a miopia, o a miopia s'aggraverà. Dunque, i genitori devenu incuragisce i so figlioli à riduce l'usu di i so ochji à corta distanza, aumentà l'attività all'apertu, fà attenzione à l'igiene di l'ochji è rilassà i so ochji in modu puntuale.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 21 di ferraghju 2024