L'occhiali sò i nostri "boni cumpagni" è anu bisognu d'esse puliti ogni ghjornu. Quandu escemu ogni ghjornu, assai polvere è sporcizia s'accumulanu nantu à e lenti. S'elle ùn sò micca pulite in tempu, a trasmissione di a luce diminuirà è a visione diventerà sfocata. Cù u tempu, pò facilmente causà stanchezza visuale è ancu perdita di vista.
I metudi di mantenimentu curretti ponu allargà a durata di vita di l'occhiali, mantene una visione chjara è un usu cunfortu. Tuttavia, l'usu di metudi impropri per mantene l'occhiali, cum'è a pulizia à seccu direttamente cù un pannu per occhiali, pò facilmente purtà à graffi nantu à e lenti. Per evità di fà questi sbagli, l'articulu seguente sparte i metudi è e precauzioni curretti per a pulizia è a manutenzione di l'occhiali.
1. Mette è toglie l'occhiali
Quandu si mette è si toglie l'occhiali, ci vole à fà lu cù e duie mani. Una messa è una messa incorrette di l'occhiali pruvucarà una forza irregulare nantu à a montatura, cù a cunsequenza di deformazione di a montatura, chì affetterà ancu indirettamente u cunfortu di purtà l'occhiali è i parametri ottici di l'occhiali.
2. Piazzamentu di l'occhiali
Quandu si toglienu l'occhiali, devenu esse piegati è posti cù u latu cù e lenti rivoltu in sù è l'aste in ghjò per impedisce chì e lenti si graffiinu. Quandu si conservanu l'occhiali, evitate u cuntattu cù oggetti corrosivi cum'è cosmetici, lacca per capelli è medicini. Ùn lasciate micca l'occhiali sottu à alte temperature per un bellu pezzu. E temperature elevate ponu facilmente causà a deformazione di e lenti o crepe di a pellicola. Quandu l'occhiali ùn sò micca in usu, hè megliu imballà li cù un pannu per occhiali è mette li in un astuccio per occhiali. Ùn li mette micca nantu à divani, bordi di letti, ecc. induve ponu esse facilmente schiacciati.
3. Pulizia è pulizia di lenti
Apremu u rubinettu è sciacquamu i vetri cù acqua à temperatura nurmale per lavà a polvera nantu à a superficia. Ùn aduprate micca acqua calda per pulisce, postu chì l'acqua calda farà cascà a pellicola nantu à e lenti.
4. Mantenimentu di e cornici di i specchi
Ùn lasciate micca chì l'occhiali entrinu in cuntattu cù acidi, alcali è gasi currusivi. D'estate, quandu a temperatura aumenta, sudate di più. L'oliu, u sudore è i prudutti di cura di a pelle nantu à a vostra faccia sò in cuntattu cù a superficia di a montatura per un bellu pezzu, ciò chì pò facilmente corrode i strati di placcatura è di pittura, è ancu fà arrugginisce è pruduce patina à e parti metalliche. L'amichi cù a pelle sensibile ponu causà allergie. U sudore di u corpu umanu hà un certu effettu currusivu, dunque pruvate à ùn macchià e montature cù sudore, prudutti di bellezza, repellenti per insetti, medicini o pitture è altri articuli chì cuntenenu chimichi chì puderanu fà sbiadisce o deformà e montature. Se l'occhiali sò macchiati da questi articuli, devenu esse rimossi immediatamente. Pulite. Se a montatura hè deformata, se cuntinuate à purtalla, metterà un pesu nantu à u nasu o l'arechje, è e lenti cascaranu facilmente.
Cumu risolve megliu u prublema di a patina nantu à i vetri?
①Macchina à ultrasoni
Pudete aduprà un pulitore à ultrasoni per caccià a patina nantu à a superficia in un locu induve vi sò stati prescritti occhiali per evità l'infezzione batterica di l'ochji, chì pò causà rossu, gonfiore, dolore, prurito è altri sintomi.
②Acetu biancu
Pudete applicà l'acitu biancu nantu à a patina, uniformemente nantu à u fronte è u spinu, è dopu aduprà un pannu di carta umitu per asciugà a patina ripetutamente finu à ch'ella sia pulita.
③Pulitore per vetri
Pudete aduprà u pulitore prufessiunale per occhiali furnitu per spruzzà a patina nantu à a cornice, è poi asciugarla cù un tovagliolu di carta.
5. Precauzioni quandu si portanu occhiali
① Ùn hè micca cunsigliatu di purtà occhiali durante l'eserciziu intensu.
L'occhiali ordinari sò solu per l'usu cutidianu. Per i sporti all'aria aperta o i sporti strenui, cum'è a corsa è u ghjocu à palla, si utilizanu occhiali sportivi speciali.
② E lenti anu più paura di e temperature elevate è di a luce diretta di u sole.
Hè pruibitu di mette l'occhiali davanti à u parabrisa di a vittura, sottu à i riflettori, o di purtà l'occhiali mentre si facenu bagni caldi, surgenti termali è altre attività à alta temperatura.
③ Pruvate à evità di purtà occhiali "deformati"
Ogni occhiale subirà diversi gradi di danni cum'è rottura o deformazione quandu hè espostu à forze esterne. A deformazione di l'occhiali farà chì a distanza trà e lenti è l'ochji si sposti, rendendu impussibile di ghjunghje à u livellu di usura nurmale.
E cause cumuni di deformazione di l'occhiali includenu:
1. Postura d'usu incorretta, caccià è mette l'occhiali cù una manu
2. Forza esterna, cum'è caduta, schiacciamentu, ecc.
3. Prublemi cù l'occhiali stessi, cum'è u materiale di a montatura morbida, a durezza insufficiente, ecc.
Purtà occhiali deformati per un bellu pezzu ùn solu ùn pruteggerà micca a vostra vista, ma accelererà ancu u sviluppu di a miopia. Questu hè perchè e lenti chì usemu ùn sò micca piatte, è u putere di rifrazione nantu à ogni linea di diametru ùn hè micca esattamente u listessu, in particulare e lenti per l'astigmatismu. Se l'occhiali chì purtate sò storti, questu farà chì l'asse di l'astigmatismu si sposti, affettendu a chiarezza visuale. L'usu à longu andà causerà fatigue visuale è peghjurerà u gradu di visione.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 28 di ferraghju 2024