Per i zitelli miopi, purtà l'occhiali hè diventatu una parte di a vita è di l'apprendimentu. Ma a natura vivace è attiva di i zitelli face spessu chì l'occhiali "appiccichinu u culore": graffi, deformazione, lente chì casca...
1. Perchè ùn pudete micca asciugà direttamente a lente?
Zitelli, cumu si puliscenu i vostri occhiali quand'elli si sporcanu ? Sè ùn avete micca sbagliatu, ùn avete micca pigliatu un asciugamanu di carta è l'avete asciugatu in un cerchju ? O tiratu in sù l'angulu di i vestiti è asciugatu ? Stu metudu hè cunveniente ma micca cunsigliatu. Ci hè un stratu di rivestimentu nantu à a superficia di a lente, chì pò riduce a luce riflessa nantu à a superficia di a lente, rende a visione chjara, aumentà a trasmissione di a luce è prevene i danni di i raggi ultravioletti à l'ochji. L'esposizione quotidiana à u sole è à u ventu lascerà inevitabilmente assai piccule particelle di polvere nantu à a superficia di a lente. Sè l'asciugate, u pannu di l'occhiali sfregherà e particelle avanti è indietro nantu à a lente, cum'è lucidà a lente cù carta vetrata, chì dannigherà a superficia di u rivestimentu di a lente.
2. Passi curretti per a pulizia di i vetri
Ancu s'è i passi di pulizia curretti sò un pocu fastidiosi, ponu tene i vostri occhiali cun voi per un periodu di tempu più longu.
1. Prima lavate a polvera nantu à a superficia di a lente cù acqua corrente, fate attenzione à ùn aduprà acqua calda;
2. Dopu, aduprate una suluzione di pulizia per l'occhiali per pulisce l'impronte digitali, e macchie d'oliu è altre macchie nantu à a superficia di a lente. S'ellu ùn ci hè micca un agente di pulizia per l'occhiali, pudete ancu aduprà un pocu di detergente neutru invece;
3. Sciacquate a suluzione di pulizia cù acqua pulita;
4. Infine, aduprate un pannu per lenti o un asciugamanu di carta per asciugà e gocce d'acqua nantu à a lente. Nutate bè chì hè asciutta, micca asciugata!
5. A terra in i spazii di a montatura di l'occhiali ùn hè micca faciule da pulisce, pudete andà à u magazinu d'ottica per pulisce cù onde ultrasoniche.
Nota: Certi occhiali ùn sò micca adatti per a pulizia à ultrasoni, cum'è e lenti polarizzate, e montature à tartaruga, ecc.
3. Cumu caccià è purtà l'occhiali
Benintesa, ci vole à piglià cura di i vostri picculi occhiali, è ci vole à fà attenzione quandu si toglienu è si mettenu l'occhiali, per pudè prutege megliu i so occhiali.
1. Quandu purtate è cacciate l'occhiali, aduprate e duie mani per caccià li in parallelu. Sè vo cacciate è mettite spessu l'occhiali cù una manu rivolta da un latu, hè faciule deformà a montatura è influenzà l'usura;
2. Quandu si trova a montatura deformata è allentata, andate à u centru otticu per aghjustà la in tempu, in particulare per l'occhiali senza montatura o à mezza montatura. Una volta chì e viti sò allentate, a lente pò cascà.
4. Cundizioni per u almacenamentu di i vetri
Quandu si toglie l'occhiali è i si ghjittanu via di manera casuale, ma accidentalmente ci si pusa sopra è li si schiaccia! Sta situazione hè troppu cumuna in i centri di ottica per i ghjovani!
1. Per un piazzamentu tempuraniu, hè cunsigliatu di mette i pedi di u specchiu in parallelu o di mette a lente versu l'altu dopu avè piegatu. Ùn lasciate micca chì a lente tocchi direttamente u tavulinu, ecc., per impedisce l'usura di a lente;
2. Sè ùn a purtate micca per un bellu pezzu, avete bisognu di imballà a lente cù un pannu per occhiali è di mette la in a custodia di l'occhiali;
3. Evitate di mette in luce diretta di u sole è in ambienti à alta temperatura per un bellu pezzu per impedisce chì a cornice si sbiadisca o si deformi.
5. In quali circustanze devu rimpiazzà l'occhiali cù quelli novi?
Ancu s'è no duvemu piglià cura di i nostri occhiali è pruvà à fà li accumpagnà ci per un periodu di tempu più longu, l'occhiali anu ancu un ciclu di purtata, è questu ùn significa micca chì più li purtate, megliu hè.
1. A vista curretta da l'occhiali hè menu di 0,8, o a lavagna ùn pò esse vista chjaramente, è deve esse rimpiazzata in tempu quandu ùn pò micca risponde à i bisogni di l'ochji chì amparanu ogni ghjornu;
2. L'usura severa di a superficia di a lente affetterà a chiarezza, è hè cunsigliatu di rimpiazzalla in tempu;
3. L'adulescenti è i zitelli devenu verificà i cambiamenti di diottrie regularmente. Hè generalmente cunsigliatu di verificà torna una volta ogni 3-6 mesi. Quandu a diottria di l'occhiali ùn hè micca adatta, devenu esse rimpiazzati in tempu per evità aggravà a fatigue oculare è fà cresce a diottria più rapidamente;
4. L'adulescenti è i zitelli sò in u periodu di crescita è di sviluppu, è a forma di a faccia è l'altezza di u ponte di u nasu cambianu constantemente. Ancu s'è a diottria ùn hè micca cambiata, quandu a dimensione di a montatura di l'occhiali ùn currisponde micca à quella di u zitellu, deve esse rimpiazzata in tempu.
Avete amparatu a manutenzione di l'occhiali ? In fatti, micca solu i zitelli, ma ancu i grandi amichi chì portanu occhiali devenu ancu fà attenzione.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 23 d'aostu 2023