L'estate hè ghjunta, l'ore di sole si allunganu è u sole si face più forte. Caminendu per a strada, ùn hè micca difficiule di truvà chì più persone portanu lenti fotocromatiche chè prima. L'occhiali da sole per a miopia sò u puntu di crescita di i rivenuti di l'industria di a vendita al dettaglio di occhiali in l'ultimi anni, è e lenti fotocromatiche sò a garanzia di vendite estive durevuli. L'accettazione di e lenti fotocromatiche da u mercatu è da i cunsumatori vene da diversi bisogni cum'è u stile, a prutezzione da a luce è a guida.
Oghje ghjornu, sempre più persone sò cuscenti di i danni di i raggi ultravioletti à a pelle. A crema solare, l'ombrelli, i cappelli cù visiera è ancu e maniche di seta di ghiaccio sò diventati indispensabili per esce d'estate. I danni di i raggi ultravioletti à l'ochji ùn ponu micca esse cusì immediati cum'è l'abbronzatura di a pelle, ma à longu andà, troppa esposizione diretta pò avè cunsequenze più gravi nantu à l'ochji.
U PRINCIPIU DI U CAMBIAMENTU DI COLORE: FOTOCROMISMU
U culore di a lente fotocromatica diventa più scuru à l'esternu, righjunghjendu un statu simile à quellu di l'occhiali da sole, è a caratteristica di vultà incolore è trasparente à l'internu hè ligata à u cuncettu di "fotocromaticu", chì hè ligatu à una sustanza chjamata alogenuro d'argentu. Durante u prucessu di pruduzzione, i pruduttori di lenti aghjunghjenu particelle microcristalline d'alogenuro d'argentu à u sustratu o à u stratu di film di a lente. Quandu a luce forte hè irradiata, l'alogenuro d'argentu si decompone in ioni d'argentu è ioni alogenuri, assorbendu a maiò parte di a luce ultravioletta è una parte di a luce visibile; quandu a luce ambientale diventa scura, l'ioni d'argentu è l'ioni alogenuri rigeneranu l'alogenuro d'argentu sottu a riduzione di l'ossidu di rame, è u culore di a lente diventa più chjaru finu à ch'ella torna incolore è trasparente.
U cambiamentu di culore di e lenti fotocromatiche hè in realtà causatu da una seria di reazzioni chimiche reversibili. A luce (cumprese a luce visibile è a luce ultravioletta) ghjoca ancu un rolu impurtante in a reazione. Naturalmente, hè ancu influenzata da e stagioni è da u clima, è ùn mantene micca sempre un effettu di cambiamentu di culore stabile è consistente.
In generale, quandu u tempu hè assulanatu, i raggi ultravioletti sò più forti, è a reazione fotocromatica hè più forte, è a prufundità di a decolorazione di a lente hè generalmente più profonda. In i ghjorni nuvolosi, i raggi ultravioletti sò più debuli, è l'illuminazione ùn hè micca forte, è u culore di a lente serà più chjaru. Inoltre, à misura chì a temperatura aumenta, u culore di a lente fotocromatica diventerà gradualmente più chjaru; à u cuntrariu, quandu a temperatura diminuisce, u culore di a lente fotocromatica diventerà gradualmente più scuru. Questu hè perchè quandu a temperatura hè alta, l'ioni d'argentu è l'ioni alogenuri decomposti saranu ridotti di novu sottu l'azione di alta energia per furmà alogenuro d'argentu, è u culore di a lente diventerà più chjaru.
In quantu à e lenti fotocromatiche, ci sò e seguenti dumande è punti di cunniscenza cumuni:
1. E LENTI FOTOCROMICHE AVRANU UNA TRASMISSIONE/CHIAREZZA DI A LUCE PEGGIORE CHE E LENTI REGULARI?
E lenti fotocromatiche di tecnulugia fotocromatica di alta qualità sò cumpletamente senza culore di fondu, è a trasmissione di a luce ùn serà micca peghju di quella di e lenti ordinarie.
2. PERCHÈ E LENTI FOTOCROMICHE ÙN CAMBIANU MICCA DI COLORE?
U cambiamentu di culore di e lenti fotocromatiche hè ligatu à dui fattori, unu hè e cundizioni di luce, è l'altru hè u fattore di cambiamentu di culore (alogenuro d'argentu). S'ellu ùn cambia micca di culore sottu à una luce forte è à luce ultravioletta, hè probabilmente perchè u so fattore di cambiamentu di culore hè statu distruttu.
3. L'EFFETTU DI SCOLORU DI E LENTI FOTOCROMICHE PEGGERÀ PER VIA DI UN USU PROLUNGATU?
Cum'è qualsiasi lente ordinaria, e lenti fotocromatiche anu ancu una durata di vita. Sè fate attenzione à a manutenzione, u tempu d'usu ghjunghjerà generalmente à più di 2 à 3 anni.
4. PERCHÈ E LENTI FOTOCROMICHE TENDENU À SCURISCE DOPU AVÈ LI PORTATE PER UN LONGU TEMPU?
E lenti fotocromatiche sò di culore scuru dopu esse state purtate per un bellu pezzu, è ùn ponu micca esse cumpletamente trasfurmate in trasparenti perchè i fattori chì cambianu u culore in elle ùn ponu micca vultà à u so statu originale dopu a decolorazione, risultendu in un culore di fondu. Stu fenomenu si verifica spessu in lenti fotocromatiche di scarsa qualità, ma ùn si verificarà micca in lenti fotocromatiche di bona qualità.
5. PERCHÈ E LENTI GRIGIE SÒ E PIÙ COMUNI NANT'À U MERCATU ?
E lenti grigie assorbenu l'IR è u 98% di i raggi UV. U più grande vantaghju di a lente grigia hè chì ùn cambierà micca u culore originale di a scena per via di a lente, riducendu efficacemente l'intensità di a luce. E lenti grigie ponu assorbe qualsiasi spettru di culore in modu uniforme, cusì a scena di visualizazione diventerà solu più scura, ma ùn ci serà alcuna aberrazione cromatica evidente, mustrendu una sensazione vera è naturale. Inoltre, u grisgiu hè un culore neutru, adattatu à tutti i gruppi di persone, è più pupulare in u mercatu.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2023