Calvin Klein Calvin Klein lancia a campagna di occhiali Primavera 2024 cù l'attrice nominata à l'Emmy Award Camila Morrone.
L'eventu, fotografatu da u fotografu Josh Olins, hà vistu Camila creà senza sforzu un look dichjarativu cù novi montature di sole è ottiche. In u video di a campagna, esplora New York City, a casa di a marca Calvin Klein, canalizendu a so energia sofisticata è muderna.
«Aghju sempre ammiratu l'eleganza muderna di Calvin Klein, hè per quessa chì sò cusì cuntenta di fà parte di sta campagna di occhiali», hà dettu Camila Morrone. «Filmendu in New York, camminendu per u centru di a cità, aghju sentitu l'energia sicura chì Kevin Clay hà sempre rapprisintatu. Sò cusì cuntenta di fà parte di a famiglia Kevin Clay».
A cullezzione di occhiali Calvin Klein Primavera 2024 presenta montature sunray è ottiche cù dettagli futuristici è sartoriali per stili classici è cuntempuranii. A cullezzione hè dispunibule avà in rivenditori selezziunati in u mondu sanu.
CK24502S
CK24502S
CK24503S
Stu mudellu di occhiali da sole si distingue per a so siluetta futurista: una montatura protettiva quadrata muderna, audace ma sofisticata, fatta interamente in acetatu di alta qualità. A parte superiore à forma di scivolamentu dà un aspettu mudernu, mentre chì i dettagli di design eleganti cum'è e spille metalliche è u logu adesivo in metallo Kevin Clay facenu una dichjarazione suttile. Disponibile in grisgiu ardesia, taupe, kaki è blu.
CK24520
CK24520
CK24518
Stu stile otticu classicu presenta a siluetta senza tempu di l'occhiali Kevin Clay cù lenti fatte su misura. A farfalla in acetatu hè accentuata da cerniere à pernu è cablaggio persunalizatu, u logu allungatu Calvin Klein hè finitu à laser, è e basette lisce sò smaltate. Disponibile in duie taglie (51, 54) in neru, marrone, blu opale è lilla.
À propositu di Marchon Eyewear Company
Marchon Eyewear, Inc. hè unu di i più grandi pruduttori è distributori mundiali di occhiali da vista è occhiali da sole. A cumpagnia vende i so prudutti sottu marche cunnisciute cum'è: Calvin Klein, Columbia, Converse, DKNY, Donna Karan, Dragon, Flexon, Karl Lagerfeld, Lacoste, Lanvin, Liu Jo, Longchamp, Marchon NYC, MCM, Nautica, Nike, Nine West, Pilgrim, Pure, Salvatore Ferragamo, Skaga, Victoria Beckham è Zeiss. Marchon Eyewear distribuisce i so prudutti attraversu una rete glubale di filiali è distributori, chì serve più di 80.000 clienti in più di 100 paesi. Marchon Eyewear hè una cumpagnia VSP Global® focalizzata nantu à u sviluppu di u putenziale umanu attraversu a visione è a cunnessione di i so più di 80 milioni di membri à cura di l'ochji è occhiali accessibili, di alta qualità. Per più infurmazioni, visitate www.marchon.com.
À propositu di a cumpagnia Calvin Klein
Calvin Klein hè una marca di stile di vita cù ideali audaci è progressisti è un'estetica sensuale ricunnisciuta mundialmente. U nostru approcciu mudernu è minimalista à u design, l'imaghjini pruvucative è e cunnessione autentiche cù a cultura anu risuonatu cù i clienti per più di 50 anni. Fundata in u 1968 da Calvin Klein è u so cumpagnu d'affari Barry Schwartz, avemu custruitu a nostra reputazione cum'è leader di a moda americana attraversu a nostra linea unica di marche Calvin Klein è una gamma di prudutti licenziati. Per più infurmazioni, visitate www.calvinklein.com.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 01-Mar-2024