U studio Area98 presenta a so ultima cullezzione di occhiali cù una attenzione particulare à l'artigianalità, a creatività, i dettagli creativi, u culore è l'attenzione à i dettagli. "Questi sò l'elementi chì distinguenu tutte e cullezzione Area 98", hà dettu a ditta, chì si cuncentra nantu à un stile sofisticatu, mudernu è cosmopolita, distintu da a so "ricerca cuntinua di l'innuvazione è di a creatività esuberante in e so cullezzione".
COCO SONG prupone una nova cullezzione d'occhiali in a quale e cumpetenze d'oreficeria più sofisticate sò cumminate cù una superba artigianalità è assemblaggio. I mudelli di a serie COCO SONG AW2023 sò fatti à manu cù una tecnica di fabricazione originale per mezu di a quale elementi cum'è fiori secchi, piume o seta sò incorporati direttamente in l'acetatu per creà un effettu sorprendentemente realisticu chì ùn soffre di deterioramentu cù u tempu. Per dà leggerezza è dettagli preziosi à ogni montatura, pietre preziose sò incastonate in e montature grazia à intarsi in metallo microfusu.
KK 586 COL. 03
A cullezzione CCS hè una pruposta nova è versatile chì combina esperimenti di culore innovativi cù dettagli preziosi, ispirati da a leggerezza di a natura è e so meraviglie in dimensione è forma. Oru 24 carati in forma di foglie assai fini è fiori secchi, seta è piume laminate in acetatu novu. U risultatu hè una linea di montature di stile frescu è luminosu, ideale per e giovani donne.
CCS 203-COL.1
A cullezzione LA MATTA AW2023 hè dedicata à u spiritu indipendente cù una enfasi nantu à e stampe animalier per montature d'impattu. Un novu prucessu d'acetatu crea una decorazione delicata chì ricorda a madreperla è dà à l'occhiali una luminosità chì accentua i tratti più suttili di a personalità femminile.
CCS 197 COL. 02
L'impresa italiana di occhiali AREA98 produce 5 cullezzione uniche: LA MATTA, Genesis, COCO SONG, CCS è KAOS.
Sè vo vulete sapè di più nantu à e tendenze di a moda di l'occhiali è a cunsultazione di l'industria, visitate u nostru situ web è cuntattateci in ogni mumentu.
Data di publicazione: 06 di settembre di u 2023